Klantenservice

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Natuurlijk wil je weten hoe je kunt betalen, wat je mag verwachten aan levertijden, welke partij je bestelling komt afleveren en wanneer maar ook hoe wij om gaan met ruilen en retourneren. Misschien wil je langskomen in onze showroom om de producten te zien en zelf mee te nemen. We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen hier voor je verzameld. Staat er niet bij wat je zoekt? Neem dan gerust contact met ons op.

  iDEAL

  • Alleen klanten met een Nederlandse bankrekening kunnen via iDEAL betalen.
  • Je betaalt direct tijdens het bestelproces via je eigen bank.
  • Je betaalt in je eigen vertrouwde internetbetaalomgeving.
  • Er is geen registratie of account nodig om te betalen.
  • Het is belangrijk dat het hele betalingsproces wordt afgerond, totdat je weer op de Letti website bent.

Vooruitbetalen per bank

  • Je betaalt nadat je online hebt besteld.
  • Per mail ontvang je een bevestiging van de bestelling, met daarin alle gegevens die nodig zijn om de betaling te verrichten.
  • Wegens administratieve handelingen verwerken wij de bestelling niet op de dag van bestelling, maar een dag later. Zodra wij de betaling hebben ontvangen (dit duurt meestal enkele dagen), versturen wij je bestelling.

Betaling onder rembours

  • Je betaalt bij aflevering van de bestelling.
  • Je kunt bij betaling onder rembours alleen per pin aan de chauffeur betalen.
  • Wij rekenen een extra rembourstoeslag van € 12,50 excl. BTW.
  • Er wordt altijd even telefonisch contact met je opgenomen over de zending.

Contant / pin betalen bij afhalen

  • Je betaalt zodra je de bestelling bij ons ophaalt.
  • Je kunt het totaalbedrag pinnen of contant betalen.

Betaalmogelijkheden voor klanten buiten Nederland:

  • Voor klanten niet woonachtig in Nederland is het mogelijk om vooruit te betalen per bank

Verzenden

Wij gebruiken verschillende verzendmethodes:

  • Verzending via PostNL.
  • Verzending via transportbedrijf (bij grote pakketten).
  • Afhalen op Hoek 50 te Bergeiijk.

Levertijd PostNL
Zodra wij het pakket versturen, ontvang je per e-mail een track & trace-code, waarmee je de status van je bestelling kunt volgen op www.mijnpakket.nl. Daarna levert PostNL in 99% van de gevallen de volgende dag. Als je twee keer niet thuis bent, laat de bezorger een kaartje achter met daarop het adres van het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hier kun je het pakket ophalen met een geldig legitimatiebewijs.

Levertijd transportbedrijf
Ook het transportbedrijf levert in 99% van de gevallen de volgende werkdag nadat het bij ons verstuurd is. Word je pakket verzonden door het transportbedrijf, dan krijg je geen Track & Trace-code. Vergeet niet om je telefoonnummer te vermelden bij je contactgegevens, zodat de chauffeur je kan bereiken.

Bezorging op zaterdag
PostNL bezorgt ook op zaterdag. Het transportbedrijf bezorgt alleen op werkdagen (van maandag tot en met vrijdag).

Waar blijft mijn bestelling?
Ondanks dat wij er naar streven om je bestelling binnen 2-3 werkdagen na ontvangst van betaling te versturen, kan het door drukte soms wat langer duren. Bij het plaatsen van een bestelling, zie je in de winkelwagen de actuele levertijden wanneer je het icoontje (boven de verzendoptie) met de vrachtwagen aanklikt.

Wanneer de bestelling bij ons vertrokken is, ontvang je een leverbevestiging met Track & Trace-code per email.

Mocht je na deze leverbevestiging het pakket na enkele dagen nog niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de Klantenservice van Letti-Lighting via het telefoonnummer / whatsapp +31 (0)6 51899070 of per e-mail info@letti-lighting.nl

Retourneren & Ruilen

Heb je een verkeerd product besteld of bevalt een product je niet? Dan kun je ervoor kiezen om het product te retourneren. Letti-Lighting hanteert de volgende regels bij het retourneren van een product:

  • Je kunt een product retourneren binnen maximaal 14 dagen, vanaf de dag dat je de bestelling hebt ontvangen.
  • Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn, ook niet de verpakking.
  • Het dient in de originele verpakking te zitten.
  • De originele verpakking dient onbeschadigd te zijn.
  • Het product dient in een andere omdoos worden geretourneerd. Dezelfde doos of een andere doos.

Hierboven staan een voorbeeld van een foutieve retour. De productverpakking van is beschadigd, beschreven en beplakt. Het product is niet verpakt in een andere (om)doos, waardoor de productverpakking beschadigd is.

Als het geretourneerde product niet voldoet aan bovenstaande regels, kunnen wij het product niet retour nemen.

Wat moet ik doen om een product te retourneren?
Om het product te retourneren, kun je het retourformulier downloadenHier vul je de gegevens in. Vouw het formulier dubbel en plak het op de doos. Na ontvangst van jouw retourzending, krijg je van ons een factuur met het bedrag dat je nog van ons ontvangt. Wil je een product omruilen? Dan ontvang je een factuur van ons met het te betalen of te ontvangen bedrag. Na ontvangst van jouw (aanvullende) betaling, versturen wij de bestelling.

Verzendkosten retourzending
De verzendkosten van een retourzending betaal je zelf. Bij een verkeerde levering door letti-lighting.nl betalen wij uiteraard de verzendkosten. Neem in dat geval altijd even contact op met onze klantenservice.

Openingstijden showroom
Onze showroom op maandag t/m vrijdag geopend van 8.30 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur.

Onze klantenservice is bereikbaar via telefoonnummer +31 (0)6 51899070 (tevens via WhatsApp op hetzelfde nummer) of per e-mail.

Wij reageren op maandag t/m vrijdag op telefoon, berichten of e-mail van 8.30 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 16.30 uur.

Ja, dat kan!

we hebben een showroom waar je de artikelen uit de webwinkel kan komen bekijken en kopen! De showroom bevindt zich aan de Hoek 50 in Bergeijk. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag geopend van 8:30 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 16:30 uur.

Als je producten wilt kopen, is het uiteraard het makkelijkst voor iedereen als je deze van te voren via de website bestelt en kiest voor afhalen bij de verzendmethode. Kijken en kopen lukt dus niet, alle afhandeling gaat via de website. Je kunt bij het opmerkingen vakje vermelden wanneer je de bestelling komt ophalen dan zorgen wij ervoor dat je bestelling klaarstaat. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om van te voren je bestelling te plaatsen, dan doen wij dat hier alsnog voor je.
Je kunt je producten contant of met pin afrekenen.